اخبار پروژه های جاری

بازدید جناب آقای دکتر محمدزاده معاون محترم فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به اتفاق مدیرعامل محترم شرکت شهرک‌های صنعتی البرز ومدیران مجموعه از پروژه‌های تحت پوشش نظارت مهندسان مشاور پردیسان سازه طراحان در شهرک‌های صنعتی استان البرز

به نقل از روابط عمومی پردیسان سازه طراحان:

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ از  پروژه‌های تحت پوشش نظارت مهندسان مشاور پردیسان سازه طراحان در شهرک‌های صنعتی استان البرز بازدید و در جریان روند امور پروژه های عمرانی شرکت شهرک های صنعتی استان قرار گرفتند . معاون محترم فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان این بازدیداظهار کرد: جلب رضایت ارباب رجوع و تسریع در خدمت رسانی به مراجعین در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی قرار گیرد.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به زیباسازی مبلمان شهرک های صنعتی فعال در همه استان های کشور به ویژه این استان، خاطرنشان کرد: زیبا سازی فضای عمومی شهرکها و نواحی صنعتی و همچنین تامین زیرساخت ها در جذب سرمایه گذاران، نقش موثری دارد.

همچنین یادآور شد: تامین و تکمیل زیر ساخت های عمرانی در شهرک های صنعتی سراسر کشور یک ضرورت است و زیرساخت های لازم برای تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید اجرا شود.

وی یکی از برنامه های دولت سیزدهم را، تکمیل و تسریع در اجرای پروژه های عمرانی در حوزه شهرکها و نواحی صنعتی عنوان کرد و گفت: تکمیل برنامه های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دولت سیزدهم پیگیری و اجرا خواهد شد تا صنعتگران دغدغه ای در خصوص تأمین زیرساخت ها نداشته باشند.

شهرک صنعتی امید البرز( اشتهارد۲) در منتهی الیه غرب استان تهران و در ۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر کرج و در جاده­ کرج – بوئین زهرا و مرز جغرافیایی شهرستان بوئین زهرا در استان قزوین واقع است ، توسعه و گسترش شهرک­های صنعتی در این خطه از گذشته ­های دور دنبال شده است و این مهم به دلیل وجود خاص موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به مراکز صنعتی و تولیدی و همچنین برخورداری از زیر ساخت های نسبتا مطبوع، بخصوص شاه راه­های ارتباطی به شرق و غرب کشور از جمله آزادراه غدیر می­باشد.

ضرورت توسعه صنعتی و رفاه وامنیت ناشی ازآن موجب گردید تا پروژه ساخت شهرک صنعتی امید البرز(اشتهارد۲) از مدتی قبل آغاز گردد که از مراحل اولیه این پروژه ، ساخت ۹ سوله ، مجموعا با زیر بنای نزدیک به ۶۰۰۰ مترمربع برای شرکت شهرک­های صنعتی استان البرز می­باشد.

درهمین راستا و با هدف توسعه شهرک صنعتی اشتهارد ، ساخت فاز ۵ این شهرک نیز آغاز شده که برای ایجاد شبکه توزیع برق ۲۰ کیلو ولت به طول۳۰ کیلومتر در دست اجرا می­باشد. همچنین برای ارتقاء سیستم تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی نظرآباد واقع در ۴۰ کیلومتری شهر کرج ، ساخت یک سوله با زیر بنای نزدیک به ۳۰۰ مترمربع برای ارتقاء سیستم تصفیه فاضلاب شهرک مذکور در دست انجام می­باشد

لینک مرتبط:

http://alborz.isipo.ir/index.jsp?fkeyid=&siteid=1&pageid=432&ostan=&code=31&newsview=15979

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *